Inici de sessió       dijous, 21 / setembre / 2017
Cartell 1718
Flash Noticies

IV LLIGA DE TENNIS 2017 / 2018

Us informem que el proper mes d’octubre comença la 4a edició de la Lliga de Tennis 2017/18.

La Lliga de Tennis és un torneig que organitza el Club per a tots els seus socis. S’inicia durant el mes d’octubre i finalitza durant el mes de maig. Posteriorment, es realitza un quadre final, anomenat Masters8.

Els socis es poden inscriure mitjançant el correu electrònic del club (infoclubtenniscelra@gmail.com), via missatge / WhatsApp al responsable de la lliga, David Romero (620.370.551) i, per últim, mitjançant Albert Roca (horari de classes).

Es recorda que el termini d’inscripcions finalitza el dia 30 de setembre i el preu per a inscripció és de 10€.

A l'apartat: Tornejos i Campionats / interns / 2016/2017 hi trobareu la normativa actualitzada.

DIADA CLUB TENNIS CELRÀ  -08/07/17-

S'ha celebrat la diada per segon any a les mateixes pistes del club. Ha estat tot un èxit amb més de 150 persones celebrant la cloenda del curs 2016/2017. Després de disputar-se les diferents finals dels campionats socials, s'han organitzat jocs a pista per a totes les edats. I a continuació, entrega de premis, trofeus, medalles i regals per a tots els nens i nenes de l'escola de tennis. En acabar un bon sopar a la fresca, amb la tradicional nit de la pizza que s'ha allargat fins passada la mitjanit. Molt bon rollo i molta diversió per acabar una temporada de traca i mocador. Gràcies a tots per fer-ho possible!!

III MASTERS 8 FINAL -25/06/17-

Avui s'ha celebrat la final del Màsters 8, entre Narcís Casademont i David Romero. Narcís, després d'assolir el títol de lliga interna, avui aconsegueix guanyar el Masters 8 amb el resultat de 6-3  6-1.

Després del partit, s'ha fet el tradicional pica-pica, entrega de trofeus i regals als assistents.

DIADA CLUB TENNIS CELRÀ  -08/07/17-

Benvolguts socis, el proper dissabte 8 de juliol celebrarem la diada anual del Club Tennis Celrà. Enguany tindrà lloc a les mateixes pistes de tennis i està prevista la realització de tot un seguit d'activitats que us detallem a continuació:

A partir de les 18:30, activitats per als més menuts i reconeixements individuals i col·lectius.

A les 20:30 sopar a la fresca.

FINAL MASTERS8  -25/06/17-  19H

Benvolguts socis, el proper diumenge dia 25 de juny a les 19h, es disputarà la final del Masters8 a les pistes del club.

El Masters8 és el quadre resultant de la Lliga de Tennis que organitza el club i que es juga des d'octubre fins a finals de maig. De la classificació final de la lliga, esdevé el quadre Masters8, composat per els 8 primers classificats.

Durant el partit, els jugadors de la Lliga de Tennis que assisteixin al partit, rebran un obsequi per part del club.

A més, al finalitzar el partit, es farà el pica-pica juntament amb l'entrega de trofeus.

FINAL LLIGA DE TENNIS 2016/2017

Ja s'acosta la final del Masters8 que organitza el CT Celrà. Properament us farem saber la data del partit, on hi haurà un pica-pica a l'acabar i repartiment de regals per als jugadors assistents i entrega de trofeus.

QUOTES DE SOCIS TEMPORADA 2016-2017

Us informem que el proper dia 7 de novembre es passaran les quotes de soci de la temporada 2016/17 que mantenen el mateix preu que la passada:

Empadronat individual.......................................... 55 €

Empadronat familiar............................................. 85 €

No empadronat individual..................................... 85 €

No empadronat familiar...................................... 130 €

Qualsevol canvi de tipus de soci, número de compte, baixa  o altres circumstàncies s’ha de comunicar per mail al club.

Us desitgem una bona temporada

GRUPS WHATSAPP

S'ha creat un grup amb l'aplicació WhatsApp per agrupar a tots els jugadors interessats en trobar gent per a jugar.

Els socis interessats, podeu enviar mail a: infoclubtenniscelra@gmail.com per a entrar-hi.

COMUNICACIONS CLUB TENNIS CELRÀ

Li comuniquem que a partir d'ara, el Club Tennis Celrà realitzarà per 3 vies les comunicacions al socis:

1.- Via correu electrònic a tots els socis de la informació (activitats, sortides, tornejos, etc..) que es puguin realitzar per a l'interès general del soci/a.

2.- Via la pàgina web oficial del club: www.clubtenniscelra.cat.

3.- Via el taulell d'anuncis que hi ha a l'entrada de la pista núm. 3.

Si no desitja rebre informació del Club via correu electrònic o té qualsevol dubte, pot posar-se en contacte amb nosaltres responen aquest correu.

MANTENIMENT PISTES 1 I 2

Les pistes 1 i 2 del nostre club estaven molt desgastades de la pintura del paviment.

Durant la primera quinzena de gener, s'han netejat i pintat les pistes 1 i 2. Això permetrà durant uns anys més, tenir dues pistes en plenes condicions.

Decathlon
Artengo