Inici de sessió       dimarts, 24 / octubre / 2017
Contacta amb el club
Text/HTML

LLICÈNCIES FEDERATIVES

S'informa dels preus de les llicències federatives i la subvenció per part del club any 2017.

En el cas dels jugadors seniors que vulgui llicència (majors de 19 anys), el preu de la llicència és de 53€. El club subvenciona* 8€ de la llicència.

Per altra banda, els juniors (jugadors menors de 19 anys), el preu de la llicència és de 35€. El club subvenciona* 20€ de la llicència.

* Es subvenciona als jugadors que són socis individuals i/o familiars del club. La resta ha de pagar la totalitat de la quota.

SERVEI DE CORDAR RAQUETES

Si voleu canviar el cordatge, porteu la raqueta i el pagament a l'Albert Roca / Ramon Gimenez a les pistes durant les hores d'escola de tennis.

Preus per socis

Cordatge de polièster: 10 euros

NOU SERVEI - MILLORA EL TEU JOC AMB UN VIDEO !

Si voleu millorar el vostre joc, us oferim la possibilitat de filmar un entrenament vostre observant els diferents moviments i tècniques del joc. També podem enregistrar en alta velocitat per poder obtenir filmacions amb càmera lenta que poden facilitar la visió de possibles defectes o simplement ajudar-vos i poder millorar els moviments i la tècnica amb el vostre entrenador. Segueix aquest link per a més informació.

Interessats contacteu amb la Francina (francina@24ixs.net) o bé al telèfon 972 493192.